Werken bij BSO WIJZER Mgr. Huibersschool?

BSO Wijzer is gevestigd in een lokaal van de Mgr. Huibersschool. Wij hebben een breed activiteitenaanbod, met veel aandacht voor beweging, samen-spelen en -delen en vriendschappen sluiten. Daarnaast vinden wij het heel belangrijk om lekker de natuur in te gaan. Buitspelen, ontdekken en leren van de natuur. Dus als de zon schijnt, het regent of het sneeuwt, wij gaan op pad.

Mocht het zo zijn dat uw kind nog een schoolopdracht moet maken of iets moet voorbereiden dan bieden wij altijd de mogelijkheid dit op de BSO te doen onder begeleiding van de pedagogisch medewerker. Op onze BSO zijn geen spelcomputers aanwezig.

Wij zijn op dit moment hard op zoek om een geschikte zelfstandige collega voor BSO WIJZER te vinden, die het bovenstaande waar kan maken en vertrouwen biedt aan u als ouder.

Mocht u nog iemand in uw kring kennen die hier geschikt voor lijkt te zijn, laat hem of haar dan contact met ons opnemen. Of reageren op de vacature via onze website. www.kinderopvangmidas.nl

Uw kind/eren inschrijven kan ook via het inschrijfformulier op de website.

Wij hopen na de zomervakantie van start te kunnen gaan.

Met vriendelijke groet,
Jens Bremer
Kinderopvang Midas
info@kinderopvangmidas.nl
www.kinderopvangmidas.nl

Ander nieuws

Schoolvoetbaltoernooi 2023

Voetbalfanaten van onze Huibersschool

Wat een geweldig resultaat! Matific wedstrijd 2022 gewonnen!

Kinderen Mgr. Huibersschool winnen Matific 2022

Vraag van burgemeester Jos Wienen

Hoe zorgen de kinderen voor een fijne sfeer op school